2014 m. gegužės 6 d., antradienis

Andrius Lobovas: "Kontrabandinių cigarečių pardavinėjimą stebi "Policijos" kameros, bet niekas nieko nedaro". Policijos pareigūnai užsiima papildoma ir neteisėta veikla?


Vigantas Lukošius + Donatas Malaškevičius
Lietuvos policijoje dirbantys asmenys užsiima neteisėta veikla ir vienas kitą bando apginti, nuslėpdami piliečių nepasitenkinimą ir skundus? Apie vieną tokią neteisėtą Jonavos ir  Vilniaus miestuose įsikūrusių veikėjų veiklą liudija pilietiškai nusiteikęs asmuo Andrius Lobovas >>>

Andrius Lobovas: "ka tik man skambino Jonavos policijos virsininkas Vygintas Lukošius ir pasiule susitikti pakalbeti... Pradesiu nuo pradziu. Jau trys metai kovoju su vienu šlykšciausiu reiskiniu mano mieste tai kontrobandiniu cigareciu pardavinejimu miesto turgavieteje stebint policijos video kamerai! per ta laika uz savo kovą su šiuo reiskiniu buvau nubaustas bauda,sedejau arestineje,gavau ne viena grasinanti laiska i kuri policija nereagavo niekaip...zodziu,nesenai skambinau i policijos imuniteto valdyba tokiam jos virsininkui Donatui Malaskeviciui kuris pazadejo uzsiimti siuo reikalu nes turiu labai rimtu itarimu kad kontrobandos versla Jonavoje dangsto tas pats V.Lukosius... zodziu,kiek mano zinios neša apie šita skambuti V.Lukosius negalejo suzinoti niekaip is to kad jis man pries 30 min skambino supratau kad suzinojo...zodziu tai dar karta patvirtina kad musu policija IMPOTENTINE ir nusikalstama ir Jūsų visų mokesciai mokami jiems yra per nieka išvaistomi!Visas musu dialogas yra irasytas nes mano telefone idiegta irasymo programa ir sito fakto kad V.Lukošius man skambino paneigti neimanoma. zodziu kolektyvas,gal turite kokiu pasiulymu nes visas savo kovos su nusikalteliais pareigunais ir kontrobandininkais išsėmiau ir nebezinau ka toliau daryti,lauksiu Jūsų rimtų pasiūlymų."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

...